Opzeggen lidmaatschap

Ga je verhuizen, heb je even geen tijd meer voor Scouting of voel je je niet meer op je plek bij de groep? Dit vinden wij natuurlijk ontzettend jammer!

Contact

Het liefst gaan we eerst in gesprek met leden en ouders van leden die er over denken om zich uit te schrijven. We kunnen dan samen zoeken naar een eventuele oplossing. We denken graag met je mee, dus laat het ons vooral weten! Dit kan natuurlijk bij de (bege)leiding van het betreffende speltak maar ook bij een van de bestuursleden.

Per wanneer kan ik opzeggen?

Opzeggen kan per half jaar. Opzeggen kan vóór 1 juni of vóór 1 december. Reeds betaalde contributie wordt niet terugbetaald.

Hoe kan ik opzeggen?

Via het onderstaande formulier wordt er een bericht verstuurd naar de penningmeester Denise Noordover en de gegevensbeheerder Bryan Verweij. We willen je verzoeken om zelf ook de (bege)leiding van het betreffende speltak te informeren.

Naam kind
Speltak