Stem op ons met Rabo ClubSupport

Onze groep biedt al sinds 1967 kinderen en jongeren uit Harmelen en omstreken activiteiten aan waarbij plezier, uitdaging en samenwerking voorop staan. Scouting staat voor uitdaging! Bij Scouting besteden kinderen en jongeren hun vrije tijd op een actieve en uitdagende manier. Spelen in het bos, klimmen, avonturen beleven, samenwerken, kamperen en uitdagende activiteiten komen dan ook terug in ons wekelijks programma.

Wat is Rabo ClubSupport?

Als coöperatieve bank geeft Rabobank ieder jaar een deel van hun resultaat terug aan verenigingen. Van 4 tot en met 26 september 2023 kunnen alle leden van de Rabobank hun stem uitbrengen. Je kan alleen stemmen op verenigingen welke aangesloten zijn bij dezelfde regio als jouw Rabobank.

Waarvoor doen wij mee?

Om veilig het Scoutingspel te kunnen spelen zijn er o.a. touwen, klimgordels, helmen, karabijnhaken en pionierpalen nodig. Deze zijn aan slijtage onderhevig en moeten periodiek vervangen worden zodat we de veiligheid kunnen blijven garanderen. Daarnaast willen we graag het materiaal uitbreiden, zodat meer leden mee kunnen doen en nog meer uitdagingen kunnen worden aangegaan.

Hoe je ons kan helpen?

Ben je lid van de Rabobank “Utrecht en Omstreken” stem dan vooral op ons. Hoe meer er op ons gestemd wordt, des te hoger de bijdrage die we ontvangen van de Rabobank. Dit is geheel gratis en helpt ons een leuk bedrag bij elkaar te sparen. Vraag dan vooral ook vrienden, familie enz. welke lid zijn van de Rabobank “Utrecht en Omstreken” om op ons te stemmen. Stemmen kan van 4 tot en met 26 september 2023. Klik hier voor onze Rabo ClubSupport pagina.

Hoe werkt het stemmen?

Stemmen via de Rabo App: Log in op de app en ga naar ‘Service‘ -> ‘zelf regelen’ -> ‘Lidmaatschap’. Klik op ‘Rabo ClubSupport’ en vervolgens op de oranje knop ‘Breng je stem uit’ en stem op onze groep.

Stemmen via internet: Log in op www.rabobank.nl/leden/clubsupport. Daar zie je een knop met daarin de tekst ‘Stem nu’. Klik hierop. Log in met je Rabobank gegevens. Klik op de oranje knop ‘Breng je stem uit’ en stem op onze groep.