ScoutFit

Bij Scouting Willem Alexander dragen alle leden een ScoutFit. Het ScoutFit laat zien dat je bij Scouting hoort. Daar naast is het gemaakt van stevig outdoor materiaal zodat het beter tegen een stootje kan

ScoutFit Scouting Willem-Alexander Harmelen

Het ScoutFit bestaat uit een groepsdas en een ScoutFit blouse met insignes. Elke speltak heeft zijn eigen kleur blouse.

Insignes en Badges

Bij de installatie krijgen de kinderen verschillende badges, tekens en bandjes mee. Waar deze op het ScoutFit genaaid moeten worden is aangegeven op onderstaande tekening.

Tweedehands ScoutFit

Op marktplaats worden er vaak tweedehands ScoutFits aangeboden wanneer kinderen er uitgegroeid zijn of wanneer ze overvliegen naar het volgende speltak.

ScoutShop

Nieuwe ScoutFits zijn te koop bij de ScoutShop. De ScoutShop verkoopt nog veel meer leuke Scouting kleding en handige spullen voor Scouting. Leuk om te vragen voor verjaardag, Sinterklaas etc. Dit is echter niet verplicht.

ScoutShop Utrecht

Vaak is het prettig om je ScoutFit eerst even te kunnen passen zodat je zeker weet dat je de juiste maat hebt. Dit kan in een van de fysieke vestigingen van de ScoutShop. De dichtstbijzijnde ScoutShop zit in Utrecht.

Adres: Verlengde Hoogravenseweg 150A, 3525BL Utrecht.
Website: https://www.scoutshop-utrecht.nl/
E-mail: utrecht@scoutshop.nl
Telefoon: 030-2890419
Openingstijden: Vrijdag 18:00-20:30 & Zaterdag 10:00-13:00

Je ScoutFit doneren

Ben je flink gegroeid en past je ScoutFit niet langer of ben je bijvoorbeeld overgevlogen naar een volgend speltak? Dan kan je ook overwegen om het ScoutFit te doneren. Het ScoutFit kan je bij de leiding van het speltak afgeven. Wij zullen er dan voor zorgen dat het ScoutFit weer goed terecht komt.