« Alle Evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Open Dag

25 september 2021 14:00 - 16:00

Zaterdag 25 september opent Scouting Willem-Alexander Harmelen de deuren in het kader van de buren dag. Deze dag zijn er diverse uitdagende activiteiten waar je gezellig aan mee kan doen.

Scouting Willem-Alexander is een gezellige scouting groep welke al ruim 50 jaar actief is in Harmelen. Wij hebben momenteel bij de verschillende leeftijdsgroepen nog een paar plekken beschikbaar. Je kan bij ons (naast de open dag) vrijblijvend 3 keer komen kijken. Heb je interesse neem dan vooral contact op met de betreffende leeftijdsgroep.

* Welpen (7-11 jaar) – Contact
* Scouts (10-15 jaar) – Contact
* Explorers (14-18 jaar) – Contact

Door de groei van onze groep zijn we ook druk op zoek naar vrijwilligers om ons team verder te versterken. Zou je willen helpen maar weet je niet hoe? Dan kan je altijd even contact opnemen via webmaster@scoutingharmelen.nl